30 tammikuuta 2013

70# Inhokista suosikki?

Heippa kaikille, oli kiva huomata, kuinka tollanen hieman "erikoisempi" postaus kiinnosti monia, sillä edellistä postausta on katsottu lähes viiskymmentä kertaa! Ja facebookin hevobloggaajat ryhmään laittamani ilmoituksen ansiosta blogi keräsi katsojia satakaksikytäkolme vuorokauden aikana!! Siistiä!

Tiistaina, meil oli taas normaali tunti, ja sain tunnille BBn. Tää oli mulla varmaan paras tunti BBllä, sillä vaikka kädet olikin ihan erimieltä, BB kulki loppujen lopuks ihan hyvin. Mitä nyt laukassa vähän yli-innostumista ja ravissa innostu nojailemaan ohjiin, mutta tää jälkimmäinen saatiin korjattua. Väistöt meni hyvin ja olin muutenkin tyytyväinen poniin!  Voivoi, oliskohan se niin että inhokista on tulossa suosikki? Kuka tietää, ehkä, ehkä ei.



Tänään oli ihan normipäivä koulussa. Päivän päätteeks meidän ruotsinryhmäläinen Eeva, tuli meille. Opetin sitä vähän vegasin käytössä sen verta mitä ite osaan, ja sit kateltiin videoita sekä innostuttiin laulelemaan aika reilusti! Ens viikolla oon mahollisesti menossa kuvaamaan Eevaa ja sen vuokraponia Tikrua :)

Jätkä ja kesä <3

Perjantaina suunnitelmissa Jätkän ratsastus ja huomenna oon menossa Poppisen luo, ja nyt olis aikeissa taas kokeilla vähän maastakäsintyöskentelyä, tai ainakin juoksutan sen, sillä omistaja ollu pari päivää kipiänä, niin ei oo voinu ratsastaa, ja se tarkottaa sitä että tarhassa mua venailee ruskea pieni ruutitynnyri. :) Ei siitä sen enempää, huomenna palaillaan.

"Plääääääh en mä osaa, en mä jaksa, eikä mua kiinnosta"
Kenellekkään tuttu tunne? Ainakin Poppiselle...

Uusi riimu ja naru pääsivät testaukseen sunnuntaina :) 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muistathan asiallisen kielenkäytön kommentoidessasi, niin kaikilla on mukavampaa!
HUOM// Kaikki kommentit menevät hyväksynnän kautta, joten ethän lähetä kommenttiasi kahteen kertaan?