27 huhtikuuta 2013

102# Ulkoasu muuttui & kaikki bannerini

Kuten jo huomaatte, koko ulkoasu koki muutoksen. En nyt tiedä pitäskö itkeä vaiko nauraa, kun tästä tuli tällänen... no, tällänen outo :) Saa pistää kommenttia (ja pitää) ja sanokaa oliko edellinen parempi!



Ja tosta nyt sain innoistuksen, ja päätin pistää tähän kaikki blogini bannerit jotka löydän! Enjoy. 

1. ah, mikä (taide)teos... :D
2. ihan ok, picasalla tehty
3. pidin tätä sillon niin hienona ! ja söpö toi viiksikuva tuol........ :D
häpeä.
4. yök mitä rajaukset. hyi apua. 
5. olin ihan hulluna gleen loser like me biisiin, ja sen sanojakin
löytyy tästä bannerista. Kaikessa yksinkertaisuudessaan ihan ok. 
6. tästä tykkäsin ite, ja tais olla aika kauan. tää oli kans banneri ensilumien kunniaks
7. joulukuussa vaihtui taas, ja tätä pidin yhden yön, ja sitten vaihdoin
8. tääkin oli näitä mun "yhden illan juttuja" :D
9. suurin piirtein puolet joulukuusta pidin tätä banneria
10. sitten tuli tämä ja tää oli muistaakseni joulun ja tammikuun yli
11. ystävänpäiväksi tuli ihanan vaaleanpunainen ulkoasu.
Tämä oli maaliskuuhun asti
12. maaliskuussa meinasin pistää tän...
13. mutta pistinkin tämän
14. maaliskuussa olisi ollut myös tämä vaihtoehtona... mutta en pistänyt,
vaan jatkoin vihreällä 
15. sitten tuli tämä maaliskuun alussa/huhtikuun alussa
Ja nyt on 16. banneri :) Jokaisen bannerin olen tehnyt itse, ja pakko sanoa että hieman oon kehittynyt :D Kertokaa mitä tykkäsitte tästä postauksesta ja bannereista.

Osa varmaan muistaa myös että mulla on rasitusastma? No, aina kun tuun kipeeks, niin rupeen köhimään kauheesti, ja mun on pakko ottaa sellasta lääkettä. Nyt oon kun viime kerroilla oon joutunut ottamaan, niin rupee kurkkuun polttamaan, pulssi kiihtyy ja kädet rupee tärisee. Voitte sitten uskoa, että on ollut aika tuskaa tän postauksen tekeminen, kun kädet tärisee ja tulee vuoroin kylmä ja kuuma... :) 



13 kommenttia:

  1. Tuo banneri on tooosi hieno! :DD Mä tykkään ainakin (; Ja kyllä huomaa että oot kehittynyt =DD

    VastaaPoista
  2. Hieno tuo banneri! Minäkin täällä kipeenä, köh köh :D

    VastaaPoista
  3. Kui siisti toi banneri!! tykkäänn (::

    VastaaPoista
  4. Tosi hienoja (: ! Ps. oon itekki hulluna gleehen :D
    -Sofia

    VastaaPoista
  5. Huomannu kyl et oot kehittyny! +Toi sun nykynen banneri on ihana :3♥

    VastaaPoista
  6. Just hieno! Haluukko tehä mullekki bannerin? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos, ja vielä kysytki! Mielelläni teen, pistä vaikka mun s-postiin kuvat ja tiedot? R_uttu@hotmail.com :)

      Poista
    2. Jee hyvä! No laitan sulle s-postii tän viikon aikana kun kerkiän! :)

      Poista
    3. joo :) mul on tää yks muokkausohjelma vielä torstaihin asti, niin jos sitä ennen kerkeet laittamaan? :)

      Poista

Muistathan asiallisen kielenkäytön kommentoidessasi, niin kaikilla on mukavampaa!
HUOM// Kaikki kommentit menevät hyväksynnän kautta, joten ethän lähetä kommenttiasi kahteen kertaan?